Darius Salamon von Danzig Vitalog 
Pozdrawiam Miło.

To zdjęcie ma swoją historię na podstawie, której można napisać Bestseller.
Darius Salamon von Danzig Vitalog Pozdrawiam Miło. To zdjęcie ma swoją historię na podstawie, której można napisać Bestseller.
Dariusz Salamon Dariusz Salamon
255
BLOG

Sklep Internetowy - Warto Założyć ? Plus Prezent dla Pań ! Moje Foto :-) !!!!

Dariusz Salamon Dariusz Salamon Gospodarka Obserwuj notkę 0

 

" Z zarabianiem w internecie jest podobnie jak było z poszukiwaczami złota.
- Na złocie najwięcej zarabiali ci, którzy zaopatrywali poszukiwaczy złota. "
D.S.v.D 
Powyższe zamieściłem w Notce, na tym blogu, 14. Września 2016 roku.

 

Już jako małe dziecko zastanawiałem się dlaczego panie wróżące z ręki, albo z kart, nie są najbogatszymi ludźmi na świecie, później to samo pytanie zadawałem sobie, gdy słyszałem wywody ekonomistów w gierkowskiej a później już w tzw wolnej telewizji... Z czasem zainteresowali mnie maklerzy i wszelkiej maści inwestorzy działający na zlecenie, nie mogłem pojąć czemu pracują za jakieś śmieszne prowizje skoro mają w głowach tą wielką wiedzę,te wszystkie mechanizmy, które są wrotami do bajecznych wzrostów, bomoow i niczym najlepsi sztukmistrze mogą sprawiać, że czarne strzałki na giełdowych tablicach będą wspinać się do nieba niczym Mig 21.

Dzisiaj z kolei nadziwić się nie mogę, gdy czytam tu i tam, Złote Rady jak zostać bogaczem dzięki cudownemu wynalazkowi jakim jest inetrnet, jak znaleźć miłość , szczęście rodzinne i jak sprawić, by nasz biznes sponiewierał konkurencję pchając do naszych kieszeni ogromną masę pieniędzy, oczywiście via bank a jakże - internetowy, albo z możliwością obsługi internetowej, bo jakże by inaczej.

Świat zaroił się od Copywriterów, Trenerów, niektórym trener ciężko przechodzi więc napiszmy i  Coach, COACHING ! Super słowo :-), Webinary... i przysłowiowy milion innych a jakże mądrych słów, niemal wszystkie z języka angielskiego oczywiście, jak by nie było, z ojczyzny posiadającej Dwóch Ojców, tak tak, Bogatego i Biednego jak nie trudno się domyślić :-) 

Inwestuj! Koniecznie inwestuj ! Twórz dochód pasywny! Inaczej jesteś, albo pozostaniesz nikim! - , zwykłym pracownikiem co najwyżej... 

Setki firm każdego dnia zachęcają: Załóż sklep! Internet jest przyszłością handlu! U nas najlepszy hosting w najniższej cenie! itd.

Spotkałem dwa dni temu pewien post, ktoś zapytał na pewnym kobiecym forum:

" Posiada ktoś sklep internetowy? Jak wam idzie " ?

Ludzie napisali tam nawet sporo odpowiedzi, w większości nic nie wnoszących, ale jedna osoba napisała coś ciekawego, a brzmiało to mniej wiecej tak:

" Założyłem dwa lata temu sklep internetowy, prawda jest taka, że zarabiają wszyscy, którzy cię obsługują tylko nie ty...  ... i na końcu: Dzisiaj mam 150.000 zł długów i na długo jestem wyleczony z handlu w internecie... Gdybym miał wtedy swoją dzisiejszą wiedzę..."

Jeśli myślisz o interesach w internecie powinieneś nauczyć się powyższego na pamięć i powtarzać to sobie minimum trzy razy dziennie. /!!!/

Nie wiem jak wbić TO Ci do głowy, bo doświadczenie jest baaardzooo trudno przekazywalne i na 99.9 procent nie docenisz właściwie tej oraz innych rad... Niestety.

Zwróć uwagę na to, że poległy w czy też na e-Biznes-froncie delikwent wspomina końcu swojego postu: " Gdybym miał wtedy, gdy zaczynałem, tę wiedzę którą mam dzisiaj..."

- TO jest jedyny sposób na "Cofnięcie Czasu ":  DZISIAJ TAK POSTĘPOWAĆ, jak byśmy mieli wiedzę i doświadczenie z naszej przyszłości... Jak to zrobić? Trzeba Skorzystać z doświadczenia kogoś innego, ale by tego dokonać, należy spełnić dwa warunki:

A.  Znaleźć kogoś kto ma takie doświadczenie i taką cenną wiedzę.

B.  Przyjąć / oczywiście analizując " materiał "na bieżąco i adaptując do swojej sytuacji / cudzą wiedzę i doświadczenie, napisałem na początku tego punktu " Przyjąć " , tak tak, PRZYJĄĆ, ale to też jest pewnego rodzaju sztuką i to dużą sztuką, którą omówię w innym miejscu.

No dobrze, spyta ktoś, ale gdzie znaleźć taką osobę i jak z niej wydobyć wiedzę?

Ode mnie, po to zaczynam pisać, a że część spraw napiszę - opiszę za darmo - to będziesz wiedział, przynajmniej jest taka szansa, że pojmiesz wagę Spraw, czy warto będzie zapłacić za pozostałą moją wiedzę i doświadczenia jakie mi przekazano i jakie udało mi się zdobyć poświęcając wiele lat, ponosząc wielki trud i przróżne koszty.

Oczywiście, w późniejszym terminie dokonam korekty i wygładzę całość tekstu, z pewnością też będzie to książka Żywa czyli taka, którą będę UBOGACAŁ - jakie fajne słowo pojawiło się w naszej powszechnej świadomości !:-) No, ale my przeciez pragniemy innego ubogacenia...  Prawda ?

Więc- będę ją rozwijał, powiększał, rozbudowywał itd przez całe życie, po oddaniu czytelnikom książki w  podstawowej wersji oczywiście - taki mam zamiar, mam też zamiar na jej bazie, na ludziach a może z ludźmi, którzy wejdą w jej posiadanie rozwinąć pewne Większe Dzieło, ale cicho sza, by nie zdradzać patentów.

Książkowe Ekonomiczne Perypetum Mobile :-)  Kopalnia Złota ? Oby, chcesz zostać wirtualnym górnikiem kopiącym całkiem realne pieniądze? To było pytanie retoryczne :-)

Powróćmy do pytania: Jak to jest z tym biznesem w Sieci? Warto otwierać sklep internetowy czy nie warto ?

Jak na dzisiaj, 3/4 nowo otwieranych biznesów w sieci...Upada...! Tak tak, na 9 śmiałków 6 polegnie na internetowym Polu, nie wiem czy nazwać je Polem Chwały... Coś mnie powstrzymuje, przy czym, powyższe nie oznacza, że trzech pozostałych z tej statystycznej dziewiątki, zostanie e-Krezusami, albo, że są wolni od widma plajty w dalszej przyszłości.

Jeśli chcesz wiedzieć, w biznesach z " Realu " statystyka jest niemal identyczna... Prawdziwa rzeź jak by nie patrzeć, jakie są jej przyczyny? Dwie są przyczyny:

A. Brak Wiedzy i Doświadczenia.

B. Konkurencja. 

Czy to znaczy, że nie warto o tym w ogóle myśleć i trzeba uciekać jak najdalej od wirtualnego sklepu czy innego e-biznesu ?

Nie, oczywiście, że nie, trzeba "tylko" zrobić TO z głową a głowa w tym przypadku oznacza co ?

- Wiedzę i Doświadczenie, mając Wiedzę i Doświadczenie nie popełnisz błędów przez które będziesz sobie pluł w przysłowiową brodę, kto wie czy nie do końca swojego życia i nie byłbym taki pewny czy będzie w tym towarzyszyć Ci Twoja żona...

Chcesz posiąść moją Wiedzę i Doświadczenie zanim, być może, umoczysz np 150.000 zł a słowa długi i komornik będą ci towarzyszyć każdego dnia ? Wiem, że nie wiesz jaki posiadam potencjał w tym względzie, ale dla Dobra Sprawy przyjmij, że posiadam " Dużo " i odpowiedz sam sobie na postawione pytanie: Czy warto nabyć Wiedzę i Doświadczenie, które osiągnąłbym za np 20 lat działania w BIZNESIE REALNYM I W E-BIZNESIE ?, albo... Którego nigdy nie nabędę. bo... - z kilku względów, niekoniecznie musisz być głupszy ode mnie w pojmowaniu biznesowych spraw, ale to prawda, że wielu ludzi umrze i nie dowie się o wielu sprawach, albo przejdzie obok nich obojętnie, podobnie jak i ja nie poznam wszystkich rzeczy arkan jakie istnieją na świecie, do niektórych nawet nie chcę się zbliżać bo najzwyczajniej w świecie mnie nie interesują, albo... Nie mam do nich talentu czy tzw. Drygu. Nie każdy miał także przodków takich jak ja  a i ja nie mam takich przodków jakich posiadali czy nadal posiadają inni ludzie... Ponadto ja już mam za sobą lata spędzone w tej  "piaskownicy" a Ty dopiero do niej wchodzisz, albo kręcisz się w niej w kółko, niczym dziecko we mgle...

Jest jeszcze jedna ważna sprawa, wielu ludzi, serio, sądzi, że zasady, reguły itp. rzeczy nie mają znaczenia, sporo osób uważa, że np na zwykłym targu nie ma znaczenia, gdzie ustawisz stoisko, czy będziesz mówił czy nie, jak wystawisz towar itd. Uważają, że " Ludzie chodzą wszędzie " , " Jak ktoś potrzebuje to kupi " , " Jak masz sprzedać to i tak sprzedasz..." itp.  Serio, świat jest pełen takich osób, może i Ty uważasz, że " Nic nie ma znaczenia " i np wystarczy zakupić sklep internetowy, kupić towar w hurtowni i go wstawić do sklepu - i to wszystko ? Jeśli tak uważasz to idź oddaj pieniądze przeznaczone na e-sklep biednym, będziesz miał dobry uczynek w niebie, zaoszczędzisz czas i nerwy, serio, nawet nie zaczynaj, żadnego biznesu i nigdzie. Po prostu poszukaj pracy u kogoś.

Jeśli chcesz posiąść wiedzę i doświadczenie, trzymaj za mnie kciuki, by mi nie odeszła chęć na pisanie i zbieraj już pieniądze na zakup książki. Prawdopodobnie będzie to najlepsza inwestycja w Twoim życiu.

Dobrych Snów.

 

 

 

 

 

 

 

Chrześcijanin. Prawdziwy. " Lecz TYM wszystkim, którzy Go przyjęli, dał prawo stania się dziećmi Boga — tym, którzy wierzą w Jego imię, którzy zostali zrodzeni nie z krwi ani z woli ciała, ani z woli mężczyzny, lecz z Boga". - Jana 1:12-13 Myślałeś, że każdy człowiek jest dzieckiem Boga...Prawda? ...Wiesz, że Wiedza  niejako, w pewnym sensie, jest tożsama z uzyskaniem Życia Wiecznego..? Gdzie ją znajdziesz? - Jan 17:3

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka